6è: Darreres informacions Encuentros

Benvolgudes famílies de 6è, ja tenim aquí els Encuentros a Madrid!

Us facilitem unes quantes informacions importants de darrera hora:

• Recordeu que us esperem a l’escola el dilluns 8 de maig sobre les 4:30, perquè a les 4:45h surt l’autocar. Sabem que és molt aviat però preguem puntualitat.
  • També us demanem que tingueu a mà el DNI/NIE/Passaport, i la Targeta sanitària, que us recolliran les mestres en aquell moment.
  • Us farem arribar la informació de com va anant el viatge a través del twitter @escolacorbella i també d’una notícia que publicarem dilluns a la web amb contrasenya on hi haurà unes carpetes on podreu anar veient les fotos i els vídeos que ens faran arribar els i les mestres a mesura que els puguin anar descarregant.
  • Per a comunicacions urgents en horari escolar cal trucar a l’escola, i fora de l’horari escolar (i únicament per comunicacions urgents) tenim habilitat el telèfon: 722616990.