5è i 6è: Cantània

S’acosta la Cantània i ara que ja estem enllestint els últims preparatius us fem un recordatori del que cal tenir en compte:

• HAN DE VENIR AMB:
      • Samarreta blava (sense lletres ni dibuixos)
      • Pantalons blaus o foscos (preferiblement amb butxaques – poden ser curts)
      • Cantimplora amb aigua a la mà (marcada amb el nom)
      • Mascareta quirúrgica blava
      • No poden portar cap bossa ni motxilla
    • HORARIS:

09:45 Arribada alumnat a la façana principal del Palau d’esports de Granollers al punt de trobada de l’escola Germans Corbella (Accés B) – C/Francesc Macià Llusà.
10:20 Entrada a graderia
11:25 Sortida de la graderia a la zona d’espera, esmorzar (donarem una poma) i WC
11:30 Obertura de portes – entrada públic
12:00 Concert
13:00 Fi concert – sortida esglaonada
13:15 Recollida de l’alumnat per part de les famílies

Us facilitem el Protocol Covid de la Cantània a Granollers per tal que estigueu informats de com anirà tot l’acte i els aspectes a tenir en compte i requisits que heu de tenir com a públic.

Les famílies heu de ser a les 11:30h a la porta del Palau d’Esports amb l’entrada impresa o al mòbil i mascareta preferiblement quirúrgica o FFP2. Rebreu informació per part del Teatre Auditori de Granollers sobre els accessos, normativa i horaris al correu que vàreu fer constar quan vau comprar l’entrada.

Bona Cantània i gaudiu de l’espectacle.