5è: Entrades Cantània

Benvolgudes famílies de 5è,

Acabeu de rebre, al vostre correu electrònic (no el dels infants), tota la informació referent a la compra d’entrades per al concert de la Cantània, que serà el diumenge 5 de juny a les 11:30h al Teatre Auditori de Granollers.

El correu conté 2 codis per a efectuar la compra de l’entrada a la web del Teatre Auditori de Granollers a partir d’avui. Qui vulgui més entrades que ens faci la demanda a través d’aquest formulari i podrem assignar 1 entrada extra més per família fins que s’esgotin. Si alguna família preveu que no gastarà algun dels 2 codis que li hem assignat i ho comunica a l’escola també els podrem reassignar.
Al correu hi teniu la informació més detallada, però si us cal res, poseu-vos en contacte amb l’escola i us ajudarem en el que faci falta.
Bona Cantània!
Equip de mestres de 5è