3r: Pla Educatiu d’Entorn – Art Vigent

Enguany els alumnes i les alumnes de 3r participem en el projecte d’Art Vigent, conjuntament amb la resta d’escoles del municipi i els instituts. Ja vàrem fer la visita de l’exposició de l’artista Núria Duran al museu de Cardedeu, i el treball que farem properament consistirà en crear cabanes-poble com fa l’artista. Es muntaran tallers conjunts amb la resta d’escoles per crear una instal·lació de carrer que s’exposarà a la plaça de les Dones Treballadores el 5 de maig de 2023, i que també anirem a visitar. Aquesta iniciativa forma part del Pla Educatiu d’Entorn.

Per poder fer la creació, se’ns demana que col·laborem amb diferents materials i necessitem la vostra ajuda per a la recopilació. Teniu temps de portar el material necessari fins al 17 d’abril.

El que us demanem que porteu són:

o Samarretes
o Llençols
o Trapillo
o Ampolles de plàstic de 5 litres i de 2,5 litres
o Llanes
o Càpsules de cafè netes
o Canyes

Moltes gràcies per a la vostra col·laboració!

Mestres de 3r