3r i 4t: Bastonada

Benvolgudes famílies de tercer i quart,

Ens plau convidar-vos a la I Bastonada de Cardedeu que serà el proper 5 de maig a les 10h, a la pista coberta del Pompeu Fabra.

Podreu veure que bé que ho fan des de darrere de la tanca de fusta que envolta la pista. Les grades estan reservades per a l’alumnat i per al professorat.

S’iniciarà la trobada amb un ball comú que faran tots els grups de 4t de les cinc escoles. Després, cada grup de 4t ens oferirà el ball que han preparat. Com a cloenda, tot l’alumnat de 3r de les cinc escoles ballarà la sardana “La ben trobada”. Adjuntem el programa de mà de l’acte.

Vestuari: han de dur una samarreta blanca (no importa que tingui lletres o algun petit dibuix), pantalons texans i sabates còmodes per ballar.

IMPORTANT: Aquell dia han de venir ben esmorzats de casa ja que esmorzarem més tard del que ho fem habitualment. Que portin una petita motxilla per transportar l’esmorzar de mig matí i la cantimplora d’aigua.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Us hi esperem!

Les mestres de cicle mitjà