15 de febrer, Dia Internacional del Càncer Infantil: Muntem un bon cacau?

Un any més participarem a la Xocolatada Solidària per recollir recollir fons pel laboratori de recerca de lHospital Sant Joan de Déu Barcelona. Volem ajudar a aconseguir que els infants diagnosticats de càncer tinguin més oportunitats de curació i que els tractaments que rebin siguin més efectius i amb menys toxicitat.

A la nostra escola serà el dijous dia 11 de febrer i aquest cop, donades les mesures Covid, serà un esmorzar intern de xocolata desfeta i coca que ens prepararan a la nostra cuina i que servirem directament a les aules per a tots els infants de l’escola. Així doncs, el dijous 11 de febrer no cal que els infants portin esmorzar, cal que portin 1’5€ i que el lliurin al seu tutor o a la seva tutora. Els alumnes de Primària han de portar també un got i una cullereta reutilitzable.

D’altra banda, també us proposem un repte relacionat amb la història de Sadako Sasaki: ens ajudeu a omplir la tanca de l’escola amb 1000 grues de paper per mostrar el nostre desig de PAU i SALUT per a tothom? Caldria que cada infant de l’escola fes a casa 2 o 3 grues de paper o ocellets de paper per a penjar-los amb el vostre ajut, amb un fil a la tanca de l’escola, a l’espai assignat pel seu nivell, els dies 11 i 12 de febrer. Els tutors i tutores ja informaran als vostres fills i filles d’on cal que les pengin.

Animeu-vos a col·laborar!  #TotesFemFalta  #TotesSomCorbella