Convocatòria ajuts econòmics i reducció tarifa per activitats extraescolars 2020-21

Dilluns 21-9-20 s’obre el període de sol·licituds d’ajuts a les famílies per a la realització d’activitats extraescolars del curs 2020/21 en dues modalitats:

• Ajut econòmic per activitat extraescolar
  • Reducció de tarifa de les extraescolars municipals al Pavelló que podeu consultar AQUÍ

Aquest any s’ha unificat en una única sol·licitud per menor on la família haurà de marcar si el/la menor fa una activitat municipal al Pavelló i sol·licita reducció de tarifa, o si fa una altra activitat extraescolar i sol·licita ajut econòmic. Trobareu el model de sol·licitud AQUÍ.

A més, us informem que està publicada a l’e-taulell de l’Ajuntament de Cardedeu la convocatòria dels ajuts d’extraescolars per aquest curs 2020-21, on trobareu tota la informació d’aquest ajut que també us enllacem AQUÍ.

El període per presentar les sol·licituds és des de dilluns 21 de setembre fins el dilluns 5 d’octubre (ambdós inclosos).

Les sol·licituds, i la documentació corresponent, es poden presentar de forma telemàtica al portal de tràmits de l’Ajuntament o bé presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Cardedeu, amb cita prèvia.

Per a qualsevol consulta, podeu contactar amb Serveis Socials al telèfon 93 844 41 40 o per correu electrònic a serveisocials@cardedeu.cat.

Cordialment,

Equip directiu