Recollides de taps, piles i anelles 2025-2026

Benvolgudes famílies,

Us volem recordar que l’escola recull diversos objectes amb finalitats solidàries, de sostenibilitat i de cura del medi ambient:

 

TAPS DE PLÀSTIC: Taps per a una nova vida és un projecte solidari i ambiental de reciclatge de taps, destinat a facilitar a nens sense recursos un tractament mèdic no reglat al sistema sanitari o materials que els permetin pal·liar els problemes físics que pateixen i que no puguin obtenir per altres mitjans.

 

 

 

 

ANELLES: Recollim les anelles de plàstic que relliguen les llaunes de beguda. És un programa d’educació ambiental anomenat l’Anella. El que es recull va a la fàbrica de La Garriga ITW Hi-Cone, que reconeix a les escoles aquesta tasca.

 

 

APILO: Recollida de piles i acumuladors portàtils per tal que siguin reciclades.

Resultat d'imatges de apilo

Tot ho podreu lliurar al vestíbul de l’escola. TotsFemFalta!!

Des de SEUR ens fan arribar  la memòria anual 2024 on recullen les iniciatives desenvolupades durant l’any 2024.  Han recaptat més de 46.000€ per ajudar a 10 infants a finançar els seus tractaments de malalties que no cobreix la Seguretat Social i van desplegar un dispositiu especial en motiu de la DANA, a través del qual van recaptar 25.000€ en ajudes directes i van transportar més de 12.400 kg de subministres a València en col·laboració amb diferents ONG.
Desplaça cap amunt
Ves al contingut