25N

El passat 25 de novembre vam celebrar a l’escola el dia contra la violència de gènere. Els alumnes  van decorar aquestes dones que presidien les entrades de l’escola.

Llegeix més»

CONSELL ESCOLAR

Ajornament d’un any de la convocatòria d’eleccions per a la renovació dels consells escolars.(6/11/2020)
Durant el mes de novembre dels anys parells es duen a terme en els centres educatius les eleccions per a la renovació dels consells escolars, acció que comporta l’accés de moltes persones… Llegeix més»