abril de 2017

Fem galetes

  El dijous 15 de desembre van vindre a l’escola la mare de Maisae i la mare de Baraa a fer galetes de xocolata. Els ingredients que vam utilitzar per a fer les galetes van ser: ous, llevat, farina, oli, coco, sucre, xocolata i iogurt. També vam utilitzar diferents motlles (conills, avets…) per a fer-les.

Fem galetes Llegeix més »

Cucs de seda

La mare d’Aleix de 6è ens ha regalat cucs de seda per a la classe perquè ens agraden molt els animals. De moment els hem observat amb la lupa i són petitets, però ben aviat veurem com van canviant.

Cucs de seda Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut