MODIFICACIÓ DATES PREINSCRIPCIONS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2020-21

Preincripcions online: del dimarts 15 de setembre a les 8h fins al divendres 18 de setembre a les 23:59h.

Aquí teniu el formulari: https://forms.gle/G8nAvPAhBF7oE2Z67

Sorteig: dimarts 22 de setembre a les 18h (en cas de ser necessari).

Inscripcions: a partir del dijous 24 de setembre. Online directament a cada entitat (procediments i links en el llibret informatiu).

IMPORTANT

Link dossier d’activitats Dossier Activitats Extraescolars 2020-21

Informar d’un canvi d’última hora a l’activitat en anglès. L’entitat Collage ha decidit fer una pausa amb els serveis extraescolars a les escoles. Així doncs, hi ha un canvi d’entitat, serà Dinàmic qui realitzarà Discovering English. Estem acabant de treballar la proposta pedagògica, però serà dinàmica, experimental, manipulativa i lúdica.

NOTA IMPORTANT

Cal recordar que les preinscripcions tindran caràcter provisional, donat que poden ser anul·lades pel Govern seguint el pla Procicat (Pla territorial de Protecció Civil a  Catalunya). Convé destacar que totes les activitats es faran seguint el protocol de les mesures de seguretat marcat pel Procicat i responent a les indicacions del  Departament d’Ensenyament.

NOTA IMPORTANT

Tal i com s’ha informat al llibret d’extraescolars, per tal que tots els infants puguin accedir amb igualtat a les activitats extraescolars no hi ha reserva de plaça d’un any a l’altre. Caldrà fer presinscripció per a totes les activitats de les que es vulgui participar.
En cas que la demanda superi l’oferta de places de l’activitat, la Comissió d’Extraescolars realitzarà un sorteig de manera que tothom tingui les mateixes possibilitats.
Des de la Comissió i l’Escola us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles i així, quan es facin els sortejos, tothom acceptarà el resultat d’acord amb les regles establertes.

En el cas que una activitat no sigui viable per falta de demana, s’informarà a les famílies perquè no facin la inscripció.

El període de preinscripció serà del 15 de setembre a les 8:00h al 18 de setembre a les 23:59h. Un cop tancat el període de preinscripció, tots els participants rebreu per correu la llista de preinscrits en l’activitat corresponent, on hi haurà el número que us correspon a cadascú pel sorteig, en cas que aquest sigui necessari. El 22 de setembre, a les 18h, farem el sorteig traient un número de tall a l’atzar a partir del qual es cobriran totes les places.

La resta de preinscrits/es que no obtinguin plaça restaran per ordre en llista d’espera per si es no es formalitza alguna inscripció o es produeixen baixes al llarg del curs. Es faran públiques les llistes al web de l’escola, i s’enviaran per correu als participantsi als responsables de cada activitat.

Per confirmar la plaça es imprescindible formalitzar la inscripció. Si no es formalitza la inscripció es perdrà la preferència de plaça. A partir del 24 de setembre s’obriran les inscripcions a llista d’espera i interessats sense preinscripció.

NOTA IMPORTANT
Per facilitar la gestió i evitar situacions poc justes i falses llistes d’espera, és important que les famílies s’inscriguin només a les activitats a les que realment es volen apuntar. En aquesta línia, hem introduït 2 limitacions:
– No es pot preinscriure al mateix nen a dues activitats el mateix dia a la mateixa hora.
– No es pot preinscriure a més de 3 activitats. Més endavant, si hi ha places lliures, sí que serà possible inscriure’s a més activitats.

En cas de que es detectin irregularitats en aquest sentit, es suprimirà de forma automàtica la darrera preinscripció rebuda que faci incumplir la normativa.