M’EMOCIONO 1r. PROJECTE VERTICAL D’ESCOLA

A l’escola treballem el  coneixement del Jo a partir d’un projecte vertical d’escola que s’inicia a P3 amb la psicomotricitat, coneixent l’esquema corporal i les possibilitats del propi cos. D’altra banda, en les situacions del dia a dia a l’aula, es comença a fer un treball d’identificació de les emocions, que continua al llarg dels cursos fins a 6è.

A partir de 1r realitzem un aprofundiment en el reconeixement de les emocions tot ampliant el llenguatge que utilitzem per a expressar-les.  Aquest projecte ens dona estratègies i recursos per la gestió emocional: autonomia, autoestima, autoregulació, resolució de conflictes…

Tot aquest itinerari personal i grupal ajuda a crear una base necessària per a continuar amb el propi coneixement que s’anirà ampliant al llarg dels cursos, posant èmfasi en la història personal, els canvis produïts al llarg de la nostra vida fins el moment i la manera com entomem el camí que ens manca per recórrer.

*Cliqueu la foto per poder veure més