ATENCIÓ! AJORNAT EL II CONCURS DE LA SAMARRETA FRUCTUOSA

Us informem que, degut a la crisi sanitària que estem vivint, hem decidit ajornar el II CONCURS DE LA SAMARRETA FRUCTUOSA fins a nou avís.
Esperem que la normalitat torni aviat. Una abraçada!

********

AJORNAT FINS A NOU AVÍS

Dissenya la nova samarreta de l’escola!

L’AFA convoca el II Concurs de Samarreta de l’Escola Fructuós Gelabert. La raó d’aquest concurs no és altra que escollir el disseny de la samarreta fructuosa que millor transmeti els valors i la identitat de la nostra escola.
També pots descarregar les bases en PDF aquí.  Participa-hi!

BASES II CONCURS SAMARRETA
AFA FRUCTUÓS GEL ABERT CURS 2019—2020

PARTICIPANTS
Podran participar en aquest concurs tots els membres de la nostra comunitat escolar. La participació pot ser individual o col·lectiva, s’anima, però, a la col·laboració entre adults i infants (per exemple, una o més famílies es poden presentar conjuntament).
Cada grup o membre de la comunitat només podrà presentar una obra.

OBRES
El tema o motiu de la samarreta és lliure, us podeu inspirar en:
☞ el nom de l’escola
☞ la comunitat: alumnes, mestres i famílies
☞ els valors de l’escola
☞ les activitats de l’escola
☞ els espais de l’escola
☞ una cançó, etc.
El disseny serà totalment lliure i podrà incloure un dibuix, una frase o qualsevol combinació d’ambdues. La frase hauria de ser en català o combinant el català amb la totalitat de les llengües que representin la diversitat de l’escola.
També podrà incloure el nom de l’escola dins el disseny, o no.
El disseny haurà de ser màxim a dos colors per un tema de costos.
Els participants podran utilitzar qualsevol tècnica creativa que es pugui reproduir a dos colors sobre tèxtil (il·lustració, tipografia, pintura/art abstracte…).
El disseny s’utilitzarà per estampar per davant la samarreta fructuosa, que es vendrà a l’escola en talles infantils i d’adults. Els diners que es recaptin es destinaran a diferents necessitats de l’escola, ja siguin materials, d’activitats o bé de serveis.

PRESENTACIÓ
Els dissenys es presentaran:
☞ En un full DIN A4. Al dors del full hi anirà escrit el pseudònim de la família, grup de famílies o membreque es presenti.
☞ Aquest full haurà d’anar sense doblegar dins un sobre tancat, on a fora hi posi: Concurs samarreta AFAFructuós Gelabert.
☞ Dins d’aquest sobre hi haurà també un sobre petit tancat amb el pseudònim escrit a la part exterior. I a dins, un paper amb el pseudònim, el nom real de la persona a qui correspongui el disseny i un telèfon de contacte i/o correu electrònic.
Si ho desitgen, els participants podran suggerir el color de fons de la samarreta sobre el qual haurà d’anar imprès el seu disseny, però tot i que aquesta indicació serà tinguda en compte, l’organització es reserva el dret de modificar-lo per tal d’obtenir el millor resultat possible. L’organització també es reserva el dret de fer alguna petita manipulació tècnica o retoc final per ajustar el disseny a les necessitats de la impressió, cosa que sempre farà un professional.

TERMINI
El termini de presentació de les obres finalitzarà el divendres 20 de març de 2020.

FUNCIONAMENT DEL CONCURS
El concurs estarà format per dues fases:
PRIMERA FASE: Un Jurat triarà els 10 dissenys finalistes d’entre totes les obres pre- sentades. El Jurat estarà format per:
☞ 1 representant de l’escola
☞ 1 representant de l’Espai C
☞ 1 representant de l’AFA
☞ 1 pare/mare/tutor/tutora vinculat professionalment al sector de l’art o el disseny.
El Jurat es reserva el dret a declarar desert el concurs.
SEGONA FASE: Entre els 10 dissenys finalistes s’escollirà el disseny guanyador per votació de tota la comunitat escolar. Es podrà votar al llarg d’una setmana durant la qual totes les obres estaran exposades. El vot serà unipersonal (un vot per cada membre de la comunitat escolar). Els nens i nenes votaran a les aules. Pel que fa als adults, ja informarem del sistema i dels dies de les votacions.

PUBLICACIÓ DEL RESULTAT
El guanyador/a es farà públic a través del Full Informatiu del dia 29 d’abril.

PREMI
El guanyador/a tindrà l’honor de ser l’autor/a de la samarreta representativa de l’escola dels propers anys. També rebrà un lot de samarretes amb el nou disseny. A més, l’obra guanyadora, així com la resta d’obres finalistes, es publicaran a la web de l’escola i a la revista La Fructuosa.

ALTRES
En l’estampació de la samarreta hi figurarà el logotip de l’AFA, i el nom de l’escola si aquest no estigués inclòs en el disseny.
Les persones participants cediran els drets d’autor, de reproducció i d’estampació del disseny a l’AFA de l’Escola Fructuós Gelabert.
La participació en aquest concurs pressuposa l’acceptació d’aquestes bases.
Qualsevol aspecte no previst a les bases serà resolt per l’organització.

ORGANITZA
AFA Escola Fructuós Gelabert Barcelona, febrer de 2020