PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2022-2023

MATRÍCULA DEL 20 AL 28 DE JUNY

Què heu de portar per fer la matrícula?

1. El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Targeta sanitària del nen o nena
  3. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.
  4. Una fotografia de carnet del fill o filla

Per fer la matrícula presencial haureu de reservar cita enviant un correu electrònic a secretaria@fructuosgelabert.cat o bé trucant al telèfon de l’escola 934369923.

ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE AMB INDICACIÓ DE LA PRIMERA PETICIÓ A 10/06/2022

Alumnes assignats al centre

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA DEL CENTRE A 10/06/2022

Llista d’espera

ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE 10/06/2022

Alumnes preinscrits

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DE SOL·LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE I L’ENSENYAMENT EN PRIMERA PETICIÓ EN PRIMERA PETICIÓ ORDENADA A 11/05/22

Publicació de la llista ordenada

NÚMERO DE DESEMPAT PER A LA PREINSCRIPCIÓ 2022-2023

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DE SOL·LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE I L’ENSENYAMENT EN PRIMERA PETICIÓ AMB LA PUNTUACIÓ RESOLTES LES RECLAMACIONS A 03/05/22

Publicació resoltes les reclamacions

PUBLICACIÓ DE LA LLISTA DE SOL•LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE I L’ENSENYAMENT EN PRIMERA PETICIÓ

Publicació de la llista provisional

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA INICIAL DE PLACES

Oferta inicial de places 22-23

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ

Guia de preinscripció 2022-2023

Consulta de centres educatius de proximitat a un domicili a la ciutat de Barcelona

COM FER LA PREINSCRIPCIÓ?

Què necessitem saber per fer la preinscripció?

Com emplenar la sol·licitud de preinscripció?

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

Sol·licitud electrònica   Modificació de la sol·licitud
Sol·licitud en suport informàtic   Modificació de la sol·licitud

PORTES OBERTES

Enguany farem les portes obertes presencials. Primer compartirem amb totes vosaltres l’essència del projecte educatiu i després podreu visitar la nostra escola en grups de 10. L’aforament és limitat (40 persones), només hi pot assistir una persona per família.

• Dijous 3 de març a les 15:45 hores.
  • Dijous 3 de març a les 17:15 hores.
  • Dissabte 5 de març a les 9:30 hores.
  • Dissabte 5 de març a les 11:30 hores.

Per inscriure-us heu d’enviar un correu a administracio@fructuosgelabert.cat o trucar al 934369923 (cal indicar el nom del vostre fill/filla, el curs, el telèfon i el correu de enero contacte).