Visita institut 6è

El dia 22 de febrer de 2022 els alumnes de 6è vam anar a fer una visita guiada a l’institut de Taradell, ja que el curs vinent farem 1r d’ESO i molts de nosaltres anirem a estudiar allà.

Ens van ensenyar totes les aules i la veritat és que ens les imaginàvem més grans. Hi havia moltes classes on fan assignatures diferents de les que tenim a l’escola, com per exemple: francès, socials, geografia, tecnologia, … L’institut ens va semblar enorme. També vam visitar el pati, ens pensàvem que seria més gran i ens va sobtar que no hi hagués zones verdes, estem molt ben acostumats a jugar al pati de l’escola que té molta herba. El que més ens va agradar va ser el gimnàs perquè és molt gran i a més a més ens van deixar jugar a bàsquet.

Anar a visitar l’institut ens va ajudar a no tenir tanta por a fer el pas de primària a secundària. Vam marxar més relaxats i relaxades del que vam arribar. Recomanem fer sempre la visita a l’institut per saber com és.

Reporters: Bernat i Jordi, alumnes de 6è.

Visita institut 6è