JORNADA DE PORTES OBERTES

5/3/2021 a les 5 de la tarda

Cal inscripció prèvia: podeu enviar sol·licitud a info@escolafarigola.cat,

trucar al telèfon 938841075 o enviar WhatsApp al 662048528

TROBARÀS TOTA LA INFORMACIÓ RELACIONADA AMB LA PREINSCRIPCIÓ AQUÍ

EDUCACIÓ INFANTIL INFO     EDUCACIÓ PRIMÀRIA INFO   INFORMACIONS ESCOLA

VÍDEO ELABORAT PELS ALUMNES DE 6è PER LES PORTES OBERTES

Petits exposició online

Famílies, pels que no heu pogut entrar a l’escola, us deixem una mostra del que hem fet aquest trimestre i que decora el passadís de la comunitat de Petits!

Petits exposició online

Conte musical: el cargol i l’herbeta de poniol

Per celebrar Sta Cecília, patrona dels músics, els alumnes de 6è s’han preparat l’explicació i representació del conte: El cargol i l’herbeta de Poniol.

Els músics de l’escola: l’Íngrid de 2n, la Leila, la Bruna V. i la Vinyet de 3r, la Vera, l’Ona, la Mariona i en Roger de 4t, la Bruna de 5è i la Júlia, en Mateo i en Bernat de 6è han sigut els encarregats de posar la banda sonora al conte explicat.

us deixem la filmació de l’acte. Esperem que us agradi.

Taller de Batucada

Aquesta setmana celebrem la Festa de la Música. La primera activitat ha sigut tot un èxit: Un taller de batucada.

Us deixem diferents vídeos del taller del matí.

Esperem que us agradin molt.

També podeu visitar la galeria de fotos, on trobareu més imatges del taller d’ahir.

Xerrada d’un fotoperiodista

Dimarts passat va venir un fotoperiodista a fer-nos una xerrada sobre els refugiats:

Ens han impactat molt les fotos que havia fet ell, perquè ens ensenyen pel que estan passant els refugiats. Ens va explicar que va estar en la guerra de Sarajevo, era una guerra en que no es deixava entrar ni sortir a ningú, tampoc entraven medicaments, per tant que si estaves malalt et podries morir i ens va ensenyar una foto que havia tirat, sortia un cartell que posava “vigileu amb els franctiradors”. També ens va ensenyar fotos de la guerra actual a Síria, ens vam quedar molt impactats amb els nombres de desplaçats i refugiats, son el triple d’habitants que hi ha a Catalunya.

Nosaltres seguirem estudiant els refugiats ja que és un tema actual i mundial, ja us anirem informant.

Reporters: Mateo i Mònica

http://Emprenedoria 6è

Castanyada 4t A

El dia 30 d’octubre els alumnes de la comunitat de grans, els de 5è i 4t A vam anar a celebrar la castanyada als Pins de Seva. Per grups vam fer una mandala amb elements de la naturalesa. Això es diu Land Art. El que vam necessitar per fer aquestes mandales van ser: pinyes, pedres, fulles, aglans, molsa, escorça dels arbres, pals, bolets, etc. Va ser un dia molt divertit i ens ho vam passar molt bé.

Alumnes de 4t A

Castanyada 4t A

Els alumnes de la comunitat de grans visiten l’exposició del Montseny.

Els alumnes de la comunitat de grans han fet una visita comentada a exposició “Montseny 40 anys de conservació i educació ambiental” que estava a la sala de l’espai polivalent del nostre poble. Vol commemorar que fa quaranta anys que es va fer el Parc Natural i que va néixer la primera escola de natura de l’Estat espanyol a la Vall de Santa Fe amb en nom d’escola de natura Can Lleonart.
Una exposició que ha encarregat el Parc a la Societat Catalana d’Educació Ambiental i que recorrerà tots els divuit pobles del Parc Natural del Montseny, després de Seva ha anat al poble de Gualba, és a dir ha anat d’Osona al Vallès Oriental. En el nostre poble també s’ha fet dues sortides guiades per a les famílies.
Aquesta exposició te tres àmbits, escola de natura, espai viu i patrimoni mil·lenari, ens explica el valor patrimonial del nostre Parc. Hem utilitzat l’agenda escolar del programa “El Montseny a l’escola” que hi ha un apartat amb una enquesta per saber quin nivell de coneixement en tenim d’aquesta Reserva de la Biosfera i la veritat es que en sabem prou, però tenim moltes més coses per viure i aprendre, per això farem més sortides al poble i al Parc.

Dia del medi ambient

Per celebrar el dia del medi ambient les nenes i nens de l’Escola Farigola hem pensat vacunes pel nostre planeta.

L’Escola Farigola us vol compartir accions sostenibles per contribuir a cuidar el medi ambient.

ESCOLA TANCADA COM A MESURA EXCEPCIONAL

L’Escola romandrà tancada des del divendres 13 de març fins el divendres 27 de març, ambdós inclosos, com a mesura excepcional per contenció de l’epidèmia.

Queda anul·lada la sessió de PORTES OBERTES, prevista per divendres 13/03/2020 i la REUNIÓ INFORMATIVA, prevista per dimecres, 18/03/2020
Podeu descarregar el tríptic informatiu d’Educació infantil AQUÍ.  En cas de dubtes sobre l’escola o el procés de preinscripció feu-nos un mail a info@escolafarigola.cat.

CLASSROOM NEWS

The children in the 4th class have new pen-pal friends from Opole (Poland).
We enjoy writing letters to them and are waiting with excitement for their answer.
We are very glad to have new friends in Poland and want to know more things about their culture, traditions and their way of life.

FARIGOLA’S NEWS

Hello everybody! The students of 5th and 6th grade are reporters, and they want to tell you the latest news. Here you have the video with information about news around the world, news about culture, sports, they also tell you the latest news abount economy and of course the weather!

Cicle inicial queda finalista en el concurs “El menjar no es llença”

Enguany el cicle inicial hem realitzat un projecte sobre l’alimentació saludable. A partir d’un taller sobre el malbaratament alimentari, se’ns va presentar la oportunitat de participar en un concurs literari i artístic sobre aquest tema. Vam presentar quatre propostes i dues han estat seleccionades com a finalistes. Sabem que aquestes històries sortiran publicades en un llibre i caldrà esperar a l’abril que ens convoquin per a la festa final.

Arribar fins aquí, per nosaltres ja ha estat un premi!!!

C.I. Malbaratament alimentari