Setmana Carnestoltes

Divendres dia 18 de febrer l’Escola Farigola celebrava l’arribada del Rei Carnestoltes. Els alumnes de 6è vam agafar el rei i, disfressats, vam anar pel pati a fer xerinola, tot tocant diferents instruments.
Tot seguit, vam dir el pregó i vam anunciar les consignes a totes les classes. Dilluns amb pijama vam anar, dimarts ens vam disfressar de bandes urbanes i dimecres portàvem un pentinat original. L’endemà tots vestits d’esport vam anar als pins a fer el dijous llarder i finalment, el divendres al matí els alumnes de 4t van representar el judici del Rei Carnestoltes i a la tarda vam fer la rua pel poble.
A la rua cada classe anava disfressada d’una tradició catalana: 6è de tabalers (batucada), 5è i infantil de geganters i caps grossos, 4t i 3r de correfocs i diables, 2n de caramelles i 1r de castellers. Els gegants de Seva ens van acompanyar tot ballant pels carrers del poble.
Va ser una setmana impressionant!!!!

Reporters: Elies, Adrià i Arnald, alumnes de 6è.

Carnestoltes Grans