Taller de Fake News 4t

Taller de FAKE NEWS

El passat dijous 28 de gener, els alumnes de 4t, vam participar en un taller de Junior Report, anomenat Fake News. En aquest, vam treballar per equips per tal d’identificar notícies falses.

La dinàmica va consistir en superar 4 reptes que anaven relacionats amb els drets dels infants. Cada repte que superàvem, rebíem el titular d’una notícia. Al final del taller vam descobrir que tots els grups havíem rebut els mateixos titulars, però donant informacions contradictòries als lectors. Finalment, vam discutir i decidir quins titulars eren fake news i quins eren reals.

També vam descobrir que hi ha molts infants del món que no tenen garantits els seus drets.

Alumnes de 4t

Taller Fake News 4t