Els alumnes de 4t hem disseccionat diferents peixos

El dia 29 de gener varem obrir 6 peixos (calamar, sardina, escamarlà, peix bruixa). Varem començar a tocar-los i vam comprovar que la textura era llefiscosa. Després els vam observar amb la lupa. Ens vam fixar amb les aletes, l’opercle, la boca, l’ull… Vam posar una canya a la boca i els hi vam inflar. A continuació, vam obrir els peixos i vam veure com eren per dins i al final vam tocar totes les seves parts. Vam descobrir que el calamar tenia un peix a dins. Ens va agradar molt fer aquest taller malgrat ens fes angunia al principi.

Alumnes de 4t.

Dissecció d'un peix 4t