Ràdio Estalella participa en el Sambori

El Sambori és un projecte basat a incentivar la creació de propostes artístiques i culturals de creació i autoria col·lectives, amb l’objectiu de fomentar l’empoderament cultural, el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana com a eines de transformació social generadores d’oportunitats educatives i en lluita contra la segregació escolar.

El proper divendres 24 de maig l’alumnat de 6è participarà en la Festa Sambori 2024. Aquesta festa té com a objectiu posar en contacte diversos centres de la rodalia, fomentar les sinergies entre els centres i altres entitats locals i posar en valor la tasca feta per l’alumnat durant el curs. Alhora, és un espai de socialització, d’oci i d’esbarjo, on l’alumnat pot gaudir de tallers, activitats o concerts, un dia en què ell és al centre.