DILLUNS 22 COMENÇA LA PROVA PILOT AL CARRER PUIGMOLTÓ

Tal i com us vam informar, com a resposta a la petició que fa molts anys que s’ha estat fent des de l’AMPA, el Consell Escolar, la Direcció i el Claustre de l’Estalella, de prendre mesures per assegurar la seguretat a l’entrada a l’escola pel C/ Puigmoltó, finalment l’Ajuntament ha donat una resposta:

A partir del dilluns 22 de maig i fins a finalitzar el curs, es portarà a terme una “prova pilot” de tall de circulació al voltant de l’escola a primera hora del matí. Si en acabar el curs se’n fa una valoració positiva, l’Ajuntament procedirà a posar pilones automàtiques per tancar el carrer en aquesta franja horària. Si no, tot continuarà com s’havia fet fins ara.

Hem de pensar que serà un canvi positiu per a les escoles Estalella i Sant Elies, millorarà la tranquil.litat de la zona de vianants i afavorirà la mobilitat segura.

Ja us vam donar un plànol que mostra clarament els espais de la modificació i la carta de l’Ajuntament a les famílies. En aquesta darrera informació podreu comprovar que els pàrquings SABA ofereixen uns descomptes importants per a tots aquells que necessiteu aparcar el cotxe a Cal Rondina o a la Rambla Sant Francesc durant  unes estones predeterminades.

Els que us vulgueu beneficiar d’aquests descomptes, prèviament haureu de passar per l’AMPA i demanar una carta/certificat que caldrà presentar als pàrquings corresponents.

La conscienciació amb el medi ambient i la sostenibilitat també formen part dels nostres valors. Aconsellem venir a peu a l’escola sempre que sigui possible. Molts de vosaltres ja ho feu.

Tal i com diu la carta de l’Ajuntament, el tancament del carrer Puigmoltó anirà a càrrec de les AMPES de les dues escoles juntament amb un agent de Policia Local. L’AMPA de l’Estalella ja està buscant voluntaris per a aquest període de prova.

Com sempre, confiem molt en la vostra col·laboració!!!

L’equip directiu                                                                                                 L’AMPA