MUSEU DE GRANOLLERS
Bon dia famílies! Aquest matí els nens i les nenes de 2n hem anat al Museu de Granollers a fer una activitat de plàstica; Dibuixa’m! Diferents maneres de fer un retrat. Hem vist diferents retrats i després amb un mirall i un llapis ens hem posat a dibuixar. Estem fets uns artistes! Rebeca i Vanessa
MUSEU DE GRANOLLERS Llegeix més »












