promoció 2014

MUSEU DE GRANOLLERS

Bon dia famílies! Aquest matí els nens  i les nenes de 2n hem anat al Museu de Granollers a fer una activitat de plàstica; Dibuixa’m! Diferents maneres de fer un retrat. Hem vist diferents retrats i després amb un mirall i un llapis ens hem posat a dibuixar. Estem fets uns artistes! Rebeca i Vanessa

MUSEU DE GRANOLLERS Llegeix més »

Setmana de Carnaval

Bona tarda famílies, Aquesta setmana hem seguit molt bé les consignes del Rei Carnestoltes i ha estat una setmana ben boja i divertida! Mireu com hem vingut a l’escola… Dilluns amb pijama Dimarts cara pintada i cap decorat Dimecres vestits sense sentit Dijous de gala Divendres disfressa lliure Esperem que us hagin agradat! Bon cap

Setmana de Carnaval Llegeix més »

Els Reis passen per 2n

Bon any i bon inici de curs a totes i tots! Ahir vam començar el 2n trimestre i no ho podriem haver fet millor. Els  Reis d’Orient havien passat per l’escola i ens vam trobar uns regals a l’aula; uns jocs de taula  que segur que  gaudirem moltíssim. Moltissimes gràcies Reis d’Orient seguirem portant-nos molt

Els Reis passen per 2n Llegeix més »

El Bosc de Haquivaqui

Els i les alumnes de Cicle Inicial  vam anar als cinemes Edison a veure la pel.ícula El bosc de Haquivaqui, una faula sobre la pau i la convivència. Basada en un conte musical publicat fa més de seixanta anys, El bosc de Haquivaqui és una faula cinematogràfica sobre la convivència i la resolució dels conflictes de

El Bosc de Haquivaqui Llegeix més »

Els Drets dels Infants

Bona tarda famílies, El dia 20 de novembre celebrem el Dia Internacional dels Drets dels Infants. Avui, els i les alumnes de 2n hem parlat de quins són aquests drets i els hem representat amb una fotografia. Esperem que us agradin. Bon cap de setmana, Rebeca i Vanessa 2NA 2NB

Els Drets dels Infants Llegeix més »

Fem el braçalet de la centena

Atenció atenció!!! A segon estem molt emocionats perquè hem començat a treballar el concepte de centena. Tal com us vam explicar el curs passat quan vam introduir la desena, els nombres són la base de les matemàtiques i per això cal entendre i comprendre l’ordre dels nombres i la seva composició. Per ajudar-nos a entendre

Fem el braçalet de la centena Llegeix més »

Una bona rebuda

Bon dia famílies! Avui us volem ensenyar l’entrada de les classes de 2n. I explicar-vos que hem incorporat a la rutina la salutació entre els alumnes i les mestres abans d’entrar a la classe amb l’objectiu de crear vincle ,complicitat i millorar l’ambient de l’aula. Tenim quatre tipus de salutació: abraçada, encaixada de mà, xocar

Una bona rebuda Llegeix més »

Fem dobles amb reglets

Bon dia famílies! Volem acabar  de consolidar el concepte “el doble”  i per fer-ho treballem amb els reglets de cuisenaire. Ara ens ha quedat més clar! Us deixem algunes fotos del procés. 2n A: 2n B:                                                               

Fem dobles amb reglets Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut