L’hivern de Vivaldi
Aquesta setmana estem treballant l’hivern i hem experimentat pintant amb els colors freds tot escoltant l’hivern de Vivaldi.
L’hivern de Vivaldi Llegeix més »
Aquesta setmana estem treballant l’hivern i hem experimentat pintant amb els colors freds tot escoltant l’hivern de Vivaldi.
L’hivern de Vivaldi Llegeix més »
Els nens i nenes de P3 ja hem fet la nostra primera sortida amb l’escola! Vam anar al parc del Corredor a Dosrius i vam passar un dia molt bonic gaudint del bosc , de les seves olors i els seus colors! Ens ho vam passar d’allò més bé!
SORTIDA AL PARC DEL CORREDOR Llegeix més »
Els nens i nenes de p3 treballem la motricitat fina a l’aula a partir d’uns racons ben divertits! Que fortes que farem les nostres mans i els nostres dits!
ELS PETITS DE L’ESCOLA TREBALLEM LA MOTRICITAT FINA Llegeix més »