SANT JORDI (CICLE MITJÀ)

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi a la nostra escola. Ha estat un dia ple d’emocions! Hem fet un taller amb l’objectiu de dissenyar un escut molt personal amb tot allò que ens inspira aquest dia de roses, llibres i llegendes, hem visitat la parada de llibres de l’AFA on hem adquirit llibres per contribuir al viatge de final de curs dels nostres companys i companyes de sisè. I sabeu què? Hem assistit a un espectacle de circ fantàstic on hem conegut un Sant Jordi i una princesa molt especials! I per la tarda ens esperaven els Jocs Florals amb molts aplaudiments als nostres companys i companyes guanyadors i finalistes. Enhorabona als escriptors i escriptores de la nostra escola i FELIÇ SANT JORDI!!