CASTANYADA A CICLE SUPERIOR

La Castanyada va arribar divendres a l’Escola Els Pins!

Un any més, a Cicle Superior, hem barrejat tradicions i hem pogut saber que la Castanyada i el Halloween tenen algunes coses en comú. Per això, hem tornat celebrar el “CASTAHALLOWEN” i durant unes setmanes, a les sessions de plàstica, els alumnes i les alumnes de 5è i 6è hem anat fent diferents manualitats, emprant diferents tècniques, amb les que hem ambientat el nostre passadís. Tot plegat, per submergir-nos en l’esperit de la nit de bruixes!

A continuació us deixem un recull de les diferents activitats que hem portat a terme i que esperem us ajudin a celebrar una Castanyada una mica diferent (clickeu la imatge).

BONA CASTANYADA!!!

Recordeu permetre al vostre ordinador activar el programa Flash Player!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *