betevé CATAKRAC 12nov

Benvolgudes famílies,

El passat 31 d’octubre els nens i nenes de 2nB van visitar el Parc de bombers de Cornellà de Llobregat. En aquesta ocasió, la cadena betevé del programa CATAKRAC, va gravar la nostra visita.

La podreu veure el diumenge de 08 h i 09:25 h

“Diumenge 12 de novembre, començarem el programa al Parc de Bombers de Cornellà amb l’Escola els Pins. Amb els nens de les escoles el Guirigall, les Rovires i Sobirans, anirem de concert al Palau de la Música. Veurem la competició atlètica entre quatre escoles de Sant Andreu al CEM Can Dragó. Amb l’Aina, la Maria i la Irene, presentadores per un dia, serem al Petit Poliorama al concert del grup Xiula. Visitarem el Saló del Manga amb els nens i nenes de l’Escola Nou Patufet i veurem com treballen els artesans del vidre del Poble Espanyol amb l’Escola Vaixell Burriac de Vilassar”.

Podreu veure el programa en directe clica i més tard estarà penjat a clica

Dilluns a primera hora també tindreu els vídeos disponibles al  canal Youtube clica