5è: PROJECTE DE L’ÍNDIA

Els alumnes de cinquè hem estat treballant en un projecte interdisciplinar sobre l’Índia.  Hem descobert moltes coses sobre aquest país de l’Àsia.  Hem fet sortides.  Ens han explicat com són les escoles i l’ensenyament.  Hem practicat balls i danses.  Hem conegut els costums i les tradicions.  La seva història, els seus monuments i les coses que han fet algunes persones molt importants pel país.  I hem tingut la gran sort de gaudir de la presència de la mare d’una de les nostres companyes, que ens ha dut vestits de l’Índia i ens ha cuinat per tots “samoses”, unes crestes típiques del seu país.  Ha estat com un petit viatge a l’Índia que ens ha permès aprendre forces coses.

Casa Àsia:

Resum del projecte: