1r. TREBALLEM LA COMPETÈNCIA DIGITAL!

Des de primer, les nenes i els nens, estem treballant la competència digital. Aquesta competència fa referència a l’ús de dispositius digitals i les seves funcionalitats per a la realització de tasques diverses. Actualment, les noves tecnologies estan agafant més importància i volem que els nens i nenes de l’escola estiguin preparats i preparades per a poder conèixer i treballar d’aquesta manera.

A les aules de primer, aprenem amb l’Snappet, activitats als portàtils i també amb la pissarra digital. Tot seguit tindreu un recull d’imatges dels dos cursos, on podreu veure com els i les infants treballen de manera autònoma amb els ordinadors portàtils, entrant a la web de l’escola i realitzant diverses activitats digitals.

Clicant sobre la següent fotografia, podreu accedir a l’enllaç de totes les imatges fetes a la classe dels “Gossos i les gosses” de 1rA:

Clicant sobre la següent fotografia, podreu accedir a l’enllaç de totes les imatges fetes a la classe de “La Selva” de 1rB: