SANT JORDI (CICLE INICIAL)

Bona tarda famílies,

Avui hem celebrat a la nostra escola un dels dies més màgics de l’any…La diada de Sant Jordi plena de llibres, roses i dracs.

Al llarg del matí hem pogut remenar llibres i contes a la paradeta solidària de l’AFA on, voluntàriament, hem comprat llibres per tal d’ajudar en el viatge de final de curs de sisè.

A més a més, hem gaudit d’una obra de teatre en la qual ens han explicat què passava després de la llegenda de Sant Jordi amb un espectacle de circ molt divertit!!

Durant el matí també hem realitzat una manualitat relacionada amb la festivitat: un punt de llibre en forma de drac.

Finalment, per la tarda hem celebrat els Jocs Florals d’enguany, on hem compartit amb l’alumnat els finalistes i guanyadors i hem entregat els premis. Felicitem als finalistes i als guanyadors/es així com a tot l’alumnat per les seves creacions literàries!!

A continuació compartim amb vosaltres una mostra de fotografies del dia d’avui, esperem que us agradin.

Molt bona diada de Sant Jordi!!!

Poema:

LA PORTA OBERTA

Joana Raspall

L’abril ens obre la porta

d’on té guardades les flors;

ha florit la tarongina

i les roses s’han desclòs.

Una rosa per a tu,

una rosa per a mi,

una rosa per al núvol

que ens ha regat el jardí.