PROJECTE BIBLIOTECA: Una nova visió de la biblioteca escolar

Aquest curs, hem volgut seguir millorant la nostra biblioteca escolar. Per aquest motiu, hem presentat el projecte “Una nova visió de la biblioteca escolar” a l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

L’aprovació del mateix ha fet que es concedís una subvenció que s’ha destinat a la renovació de llibres de coneixements. D’aquesta manera, i amb el suport de l’Ajuntament, la Comissió de Biblioteca ha pogut gaudir seleccionant uns llibres que, pensem, milloraran notablement el nostre fons de biblioteca i permetran als nostres infants fer consultes i oferir-los nous aprenentatges.

Aquí en teniu una petita mostra. Ja podem començar a gaudir de la seva lectura!