P4. SHARING TO LEARN

Fa uns anys que l’escola participa en el programa Sharing to Learn. Es tracta d’un intercanvi entre l’alumnat de l’institut Francesc Macià per donar suport a la millora de l’expressió oral en llengua anglesa. L’alumnat de secundària són anomenats Language Assistants(LA) amb un nivell excel.lent de la llengua. Aquest curs 2019/2020 participen dues LA a les classes de p4. Per tal d’estimular al màxim la competència comunicativa de l’alumnat d’infantil és absolutament necessari que les LA només parlin en llengua anglesa.