TOT I SER ELS/LES MÉS PETITS/ES DE L’ESCOLA A P3 TAMBÉ HEM ESCOLLIT EL NOM QUE PORTARAN LES NOSTRES CLASSES AQUEST CURS.
PER FER-HO HEM SEGUIT UN PROCÈS ADAPTAT A LA CAPACITAT DELS INFANTS DE 2 I 3 ANYS I, COM NO PODIA SER D’UNA ALTRA MANERA, ENS HAN SORPRÈS MOLT GRATAMENT.
COM SABEM QUE NO TOTS ELS INFANTS ES MOSTREN IGUAL DE COMUNICATIUS, US EXPLIQUEM COM HO HEM FET.
A PRINCIPIS DE SETMANA VAM TREURE EL TEMA RECORDANT COM ES DEIEN LES SEVES CLASSES DE L’ESCOLA BRESSOL, O LES QUE RECORDAVEN DELS GERMANS/ES, ETC. DE SEGUIDA ES VAN ANAR ANIMANT AMB EL TEMA FINS EL PUNT DE COMENÇAR A FER PROPOSTES EN LA PRIMERA PLUJA D’IDEES.
DESPRÉS, MITJANÇANT UNA ELECCIÓ INDIVIDUAL, VAM SELECCIONAR ELS 3 NOMS FINALISTES. ALGUNA CLASSE VA FER-HO A MÀ ALÇADA, UNA ALTRA AMB VOTACIONS NÚMERIQUES A LA PISSARRA, TOTES LES OPCIONS EREN BONES.
DESPRÉS DE 2 DIES INTENSOS DE RECOPILACIÓ DE MATERIAL, AHIR VAM PRESENTAR ALS INFANTS 3 SAFATES O CISTELLES AMB CONTES, JOGUINES, PUZZLES I IMATGES DELS 3 NOMS FINALISTES. DESPRÉS DE PODER JUGAR, MIRAR I TOCAR DURANT UNA BONA ESTONA VAM DEMANAR DE NOU QUE ESCOLLISSIN.
EN ALGUNS CASOS L’ELECCIÓ VA ANAR D’1 NEN O NENA DE DIFERÈNCIA, EN D’ALTRES L’ORIENTACIÓ MAJORITÀRIA ESTAVA CLARÍSSIMA.
FINALMENT, LES 3 CLASSES HAN ACABAT LA SETMANA AMB UN NOM. AQUEST ENS DONARÀ IDENTITAT DE GRUP I ENS AJUDARÀ A FOMENTAR LA COHESIÓ I L’ESTIMA DE LES COMPANYES I COMPANYS.
P3A: TRACTORS
P3B: PIRATES
P3C: GORIL·LES
AQUÍ US DEIXEM EL PROCÈS DE CADA GRUP,EN IMATGES, QUE SEMPRE ÉS MÉS INTERESSANT.
https://drive.google.com/drive/folders/17Zn56YJdhnNj-uJh70gB_keCX4jM5Jno?usp=sharing