P3: DIADA DE LA PAU

Com ja sabeu, portem des de la setmana passada parlant de la Pau ja que avui es celebra el dia de la NO-VIOLÈNCIA I LA PAU a les escoles!

Vam introduir el tema amb una presentació digital, després vam treballar el conte de l’Anegueta i el Cabrit (No et vull veure mai més!) i per últim, vam fer un mural molt maco amb el símbol de la pau per decorar P3. Com la resta de l’escola també hem treballat una mica la cançó escollida aquest any (L’Himne de l’Alegria versió en català).

Hem preparat aquest petit vídeo perquè les imatges sempre ens ajuden a entendre millor tot allò que us volem transmetre. Esperem que us agradi!

Seguim endavant!