P3: DIA DE LA DONA I LA NENA

Aquesta setmana aprofitant que el 8M es commemora el dia de la dona i la nena hem estat treballant a valors un parell de contes relacionats amb la igualtat.

El primer, Rosa Caramel és un clàssic que tracta la importància de la igualtat per poder créixer en veritable llibertat.

El segon, L’àvia Pirata, que tracta sobre que les pors o la manca d’aquestes poc tenen a veure amb el gènere.

A més des del nivell fomentem dia a dia el respecte a les diferències i treballem per una escola coeducadora i igualitària, des del llenguatge, passant pel modelatge i incidint en  la llibertat de cada nen o nena a expressar-se lliurement i sense judicis de valor, estereotips o prejudicis.

Seguim endavant!

1. ROSA CARRETERO

QUINA BONA FEINA!
    CONSIDERO QUE EL 8 DE MARÇ ÉS UNA DATA QUE S’HAURIA DE TREBALLAR A NIVELL D’ESCOLA I FER UNA FEINA CONJUNTA PER TAL DE DONAR-LI LA IMPORTÀNCIA QUE REQUEREIX.
    MALAURADAMENT, A LES NENES I DONES ENS QUEDA MOLTA FEINA A FER I UN LLARG CAMÍ A RECÓRRER, QUE MILLOR FORMA DE CONSCIENCIAR ALS NOSTRES INFANTS QUE TREBALLAR AQUESTS VALORS EN L’ÀMBIT ESCOLAR.