P3: CALENDARI D’ADVENT

Benvolgudes famílies de P3,

Per moltes de vosaltres el calendari d’advent de la nostra escola és una novetat i per això us el volem presentar.

Es tracta d’un compte enrere fins les vacances en què aprofitem per treballar aspectes emocionals positius, l’empatia, l’amor, la camaraderia, l’amistat, el treball en equip, la col·laboració, etc.

Per fer-ho, cada dia un infant de la classe obre el sobre corresponent al número que pertoca i “llegeix” el missatge, a més, també troba un bombó per seguir amb la part més dolça de la tradició.

Tots i totes intentem portar a terme la proposta diària tant a casa com a l’escola, per això us vam passar el calendari prèviament. Per suposat és una activitat totalment voluntària i de caràcter lúdic. Els caps de setmana s’obren per avançat els divendres per saber allò que ens proposa abans de marxar.

Aquí us deixem una mostra de com ho hem fet el  primer dia.

Seguim endavant!