JORNADA CULTURAL CONJUNTA: L’AIGUA

Durant aquesta setmana estem portant a terme les JORNADES CULTURALS, que aquest curs escolar estan dedicades a L’AIGUA.

El dimarts 9 d’abril ha estat el primer dia d’aquestes jornades. Els nens i les nenes ens hem organitzat en grups multinivell i hem pogut gaudir de les activitats, compartint l’experiència amb companys i companyes de totes les etapes educatives de l’escola.

Els infants més grans i més petits ens ho hem passa genial, els més grans hem pogut ajudar els més petits i aquests ens han regalat els seus somriure, la seva il·lusió i la seva energia!

Hem participat en sis estacions que ens han preparat l’equip de mestres i ens han ajudat a reflexionar sobre la importància de l’aigua al nostre planeta.

El dimecres 10 i el dijous 11 d’abril continuarem portant a terme les Jornades, organitzades pels diferents cicles de l’escola, així que encara ens queden moltes experiències per gaudir!

Si voleu veure el reportatge gràfic de la JORNADA CULTURAL CONJUNTA, només cal que cliqueu!