DELETACS DE CICLE SUPERIOR. REUNIÓ AMB L’EQUIP DIRECTIU I RECULL D’INICIATIVES!

Els Deletacs de 5è i de 6è volem informar-vos de la reunió mantinguda amb l’equip directiu aquest dilluns, 27 de març.

Fa uns dies vam recollir propostes de millora de tots els infants de l’escola. Hem debatut, opinat i reflexionat obertament de tot el seguit de propostes recollides i finalment, hem prioritzat les més significatives i les que poden tenir una aplicació a curt termini.

Voleu conèixer algunes d’aquestes iniciatives? Pareu antenció, famílies!!!

1. Distribució dels lavabos de cicle mitjà i superior diferenciats per sexes, on dissenyarem els cartells!
  2. Reparar els panys de seguretat dels lavabos per garantir la intimitat de l’alumnat més gran.
  3. Reconstrucció de les xarxes de les cistelles de bàsquet del pati.
  4. Nou ventall de cançons pel timbre musical a les entrades i sortides de l’escola.
  5. Un dia setmanal d’esbarjo sense  barreres de cicles, on podrem jugar obertament amb qualsevol infant, sigui quin sigui el seu curs.

Cliqueu la imatge per accedir al petit reportatge gràfic!

Moltes gràcies a l’equip directiu!

Aitana (5è), Wasim (5è), Berta (5è), Nico (5è), Mariona (6è), Miguel (6è), Mauro (6è) i Jana (6è).