CS: TALLERS ÚS RESPONSABLE NOVES TECNOLOGIES

Hola famílies,

Avui els i les alumnes de Cicle Superior han realitzat dos tallers amb l’objectiu de conscienciar l’alumnat sobre l‘ús responsable de les noves tecnologies. Aquests tallers han estat duts a terme per l’Anna, una professional del servei gratuït Tecnoatenció de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Gràcies als tallers, hem pogut reflexionar a l’aula sobre aspectes rellevants relacionats amb les TRIC (Tecnologies de la Relació, la Informació i la Comunicació) i hem pogut conscienciar-nos sobre la importància de fer-ne un ús responsable de les mateixes.

D’altra banda, hem pogut conèixer que vol dir tenir uns bons hàbits cibersaludables i  la protecció online. Durant la xerrada hem comentat com podem millorar la nostra competència digital, aprendre a demanar ajuda, a superar frustracions, a dominar la impulsivitat… En definitiva, anticipar possibles situacions per assegurar una base de cara a la futura adolescència.

Ens ha agradat i servit molt poder tractar tots aquests temes!

Cliqueu a la següent imatge per accedir al reportatge