CICLE INICIAL: AMBIENTS SEGON TRIMESTRE

Al mes de gener hem presentat i iniciat els sis ambients d’aquest nou trimestre a l’alumnat:

• Matemàtic: Matejocs
  • Lingüístic: Juguem amb les lletres
  • Llengua anglesa: Let’s experiment!
  • Robòtica: Robòtica
  • Educació Física: Moviment
  • Construccions: Creacions

Cada setmana els i les alumnes escullen l’ambient que volen realitzar durant les tardes de dimarts i dijous (dues sessions). Cada setmana canvien d’ambient, pel que passen per cadascun d’ells al llarg del trimestre. Els realitzen amb les tutores, la mestra d’anglès i la cap d’estudis de l’escola. I el més divertit de tot: es barregen primer i segon!

Dins de cada ambient, l’alumnat troba diverses propostes que no són dirigides i que tenen un objectiu clar al darrere. Prèviament a la classe d’ambients, s’expliquen aquestes propostes a l’alumnat per assegurar que les han entès totes abans d’escollir-les.

A continuació trobareu un recull fotogràfic dels diferents ambients, distribuïdes en tantes carpetes com ambients hi ha.

Seguim en contacte famílies!