CICLE INICIAL: ACTIVITATS DE NADAL

Hola famílies!

Volem compartir amb tots i totes vosaltres que durant el mes de desembre Cicle Inicial hem realitzat diferents activitats de Nadal:

CALENDARI D’ADVENT: Cada dia hem visualitzat una presentació a classe amb diferents propostes per aquell dia i hem compartit dibuixos i desitjos de Nadal entre els companys/es de classe. Ens encantava aquest moment!

MANUALITATS DE NADAL: Hem realitzat diverses manualitats a l’aula relacionades amb el Nadal: un marc de fotos en forma de ninot de neu (primer), uns dibuixos en 3D, un trencaclosques fet per diferents grups, hem decorat el passadís…

VISITA DE LA FADA ONDINA: Dijous 15 de desembre ens va visitar a Cicle Inicial la Fada Ondina! Ens va explicar moltes coses dels Reis Mags i ens va regalar el conte de Nadal i uns jocs de taula per cada classe amb la seva màgia!

CONCERT DE NADAL: Divendres 16 de desembre per la tarda vam tenir la nostra gran actuació al concert de Nadal per les famílies. Va ser un moment molt emocionant i el més important! Vam poder gaudir de la cançó apresa durant dies!

INTERCANVI DE POSTALS: Dilluns 19 a la tarda vam intercanviar postals amb un altre curs de l’escola. Va ser un moment molt bonic en el qual vam intercanviar els nostres millors desitjos amb altres companys i amics de l’escola.

ESMORZAR COMPARTIT: Dimecres 22 de desembre, l’últim dia del primer trimestre i abans de marxar de vacances, vam compartir un esmorzar amb tots els companys/es de l’escola al pati per desitjar-nos un bon nadal i passar una estona compartida.

I després d’aquest més tan emocionant, ens queda desitjar-vos molt bon Nadal i molt bona entrada d’any 2023!!!