AMBIENTS EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes de P3 ja han començat a participar dels ambients amb els i les companys/es de P4 i P5. Aquesta proposta la fem les tardes dels dimarts, dimecres i dijous a vuit espais diferents de la nostra escola. Els ambients que tenim són l’ambient de let’s move (que la mestra que el dinamitza el fa en anglès),l’ambient de la caseta (on fem joc simbòlic), l’ambient de textures (un plaer sensorial), d’experimetació, de construccions, d’art, d’aire lliure  i l’ambient de llum i foscor. Voleu veure un petit tastet?