6è: VISITEM ELS INSTITUTS ESTEVE TERRADES I FRANCESC MACIÀ

Els i les alumnes de sisè de primària han visitat l’Institut Esteve Terradas i l’Institut Francesc Macià a mode de jornada de portes obertes.

Gràcies a la participació d’alguns dels antics alumnes de l’escola Els Pins que actualment cursen l’ESO en aquests instituts i, als docents d’aquests, han pogut conèixer en primera persona els espais principals i la metodologia general a primer de l’ESO. També, han resolt molts dels seus dubtes com, per exemple: L’horari de les classes, matèries, professorat per matèries, optatives, projectes, colònies… Ha estat molt significatiu per als alumnes de 6è tornar a veure als seus antics companys de l’escola i que els hi facin aquest primer apropament al pas a l’institut!

Feu “click” a la imatge per visualitzar  un recull de fotos d’aquesta experiència.