6è. VISITEM EL PARLAMENT DE CATALUNYA.

Els i les alumnes de 6è hem visitat el Parlament de Catalunya, una sortida que ens servirà per comprendre millor la política i  entendre el funcionament d’aquesta institució tan important.

Per començar, hem fet la primera aturada prop del Parc de la Ciutadella, on hem esmorzat al jardí que hi ha just davant del Parlament. Ens hem convertit en petits turistes i hem seguit un itinerari amb petites pistes on hem descobert l’arsenal, l’institut i l’església, elements de l’antiga fortalesa que recorden la història de Catalunya.

Seguidament i, amb les panxes ben plenes, ens ha recollit l’Elisabet, la nostra guia durant tota la visita.

Hem començat el recorregut a la sala de l’hemicicle que ens ha sorprès molt perquè és molt més petita del que es veu en la televisió; allà la guia ens ha donat el privilegi de seure a les cadires on la premsa es situa i ens ha explicat com s’organitzen els diputats.

Després hem continuat visitant el Saló Rosa, el Saló Gris i el Saló dels canelobres. Per acabar la ruta, hem pogut baixar per les Escales d’Honor com si fóssim uns autèntics polítics.

I quina gana!!!! El Parc de la Ciutadella ha tornat a acollir-nos per a dinar i passar una bona estona jugant i compartint amb els companys/es! Fins i tot hem pogut veure alguna au que s’havia escapat del zoològic!!!!

Us compartim les imatges i algun vídeo d’aquesta sortida tan interessant i completa.

Moltes gràcies, famílies!