Els Investigadors i Investigadores dels ODS i la dels Superherois i Superheroïnes dels ODS estem gastant les últimes energies que ens queden a la platja de Tamarit. El fantàstic dia que ens ha regalat la Costa Daurada ens ha premés practicar caiac i padelsurf, dividint el grup en dos i practicant allò que el segon dia no vàrem fer.
Ens ho hem passat molt i molt bé, hem fet molt esport però també hem tingut molt temps per jugar a la piscina i gaudir de moments que quedaran pel record amb els nostres companys i les nostres companyes
Estem cansats i amb ganes de tornar per poder esgotar les piles a la Festa Major de Cornellà!
Recordeu revisar les entrades al web de tota l’estada, ja que potser us heu perdut algunes de les imatges de la nit…. com les d’ahir, on vàrem menjar un postre ben especial!
I cliqueu en la imatge d’avui per accedir a la carpeta del 4t dia.


