6è: SEGON DIA DE COLÒNIES

Els  Investigadors i Investigadores dels ODS i la dels Superherois i Superheroïnes dels ODS, han gaudit del segon dia de colònies a Tamarit. La nit ha estat molt tranquil·la, el cansament de les activitats i les emocions del primer dia s’han notat. Però hem sigut molt matiners, ja que volien aprofitar i veure la magnifica sortida de sol des dels boungalows.

Al matí, hem dividit el grup en dos, i hem realitzat dues activitats que repetirem el divendres: caiac i padelsurf. Els infants han demostrat les seves habilitats i equilibri, i hem gaudit d’un matí magnífic de sol!

Per la tarda, hem fet una excursió per la costa (coastering) i hem fet un salts ben atrevits des d’una gran roca. Ha sigut molt divertit!!

I aquesta nit…. a moure l’esquelet! Disco!! Quanta activitat!!!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>