6è. FEM DIFUSIÓ DEL DIA MUNDIAL DE L’ALIMENTACIÓ!

El 16 d’octubre se celebra el Dia Mundial de l’Alimentació, promogut per l’Organització de les Nacions Unides per a l’Alimentació i l’Agricultura (FAO),  que enguany porta per lema “les nostres accions són el nostre futur”.

Els Detectius  Detectives dels ODS i els Ecoverds hem volgut donar a conèixer aquesta efemèride a tots els nens i nenes de l’escola. Mitjançant el treball col·laboratiu, hem pogut constatar que els sistemes alimentaris estan desequilibrats, amb un món on conviuen milions de persones que passen fam, amb molts altres milions que pateixen excés de pes.

Hem arribat a la conclusió que el sistema alimentari exerceix un gran impacte sobre el planeta i les persones que hi viuen. Amb petits gestos fàcils d’incorporar a la nostra alimentació habitual, es pot contribuir a crear un món més sa i just en el qual viure amb harmonia, de manera més sostenible, amb les altres persones i la resta d’éssers vius i l’entorn.

El producte final de tot aquest treball ha estat recollit en uns fantàstics cartells divulgatius que hem dissenyat amb una plataforma digital i que hem volgut donar a conèixer a tots els nostres companys i companyes de tota l’escola. L’experiència de parlar en públic, ser escoltats i contestar preguntes ha estat molt gratificant!

Tots i totes hi tenim un important paper i per això volem que aquest diumenge, 16 d’octubre, pensem en alguna petita acció per a col·laborar-hi!

Moltes gràcies!

Feu clic a la imatge per accedir al reportage gràfic i consulteu els cartells divulgatius!