6è. D’ON PROVÉ LA ROBA QUE TOTS I TOTES PORTEM?

Us heu preguntat mai on està feta la roba que portem? Què creieu?

Amb aquesta pregunta les mestres de 6è ens van proposar un REPTE molt interessant on vam dur a terme una petita recerca per totes les classes l’escola. En equips cooperatius, vam haver d’investigar el país d’origen de la roba de tot l’alumnat dels Pins. Per a fer-ho…, només ens vam fixar en l’etiqueta d’alguna de les peces de roba que portàvem! Després, vam recollir les dades amb els nostres ordinadors i vam extreure el buidatge i les conclusions. Finalment, vam plasmar-ho de forma visual en un gràfic de barres molt xulo. L’ODS 8 ens ha fet treballar de valent!!!

Us compartim l’experiència viscuda i aprofitem per enllaçar-vos, també, les activitats de la diada de Sant Jordi del Futur Sostenible i dels i les Ecologistes de l’ODS.

Moltes gràcies a tot l’equip de mestres i alumnes que han ajudat a fer-ho possible!

Cliqueu la imatge per accedir al reportatge gràfic, endavant! No oblideu de clicar l’enllaç per accedir al Sant Jordi de 6è!