6è: DIA MUNDIAL DE L’AIGUA

El Dia Mundial de l’Aigua se celebra anualment el 22 de març amb l’objectiu de centrar l’atenció en la importància de l’aigua dolça i la defensa de la gestió sostenible dels recursos d’aquesta.

La classe del Investigadors i investigadores dels ODS i la dels Superherois i les Superheroïnes dels ODS, han volgut conscienciar l’escola d’aquest fet. Paral·lelament, han treballat sobre l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible nº 6 (Aigua neta i sanejament) per adonar-se que cal garantir que tothom tingui accés a aigua potable i a instal·lacions sanitàries, i han realitzat un experiment amb la teacher a Science que ens ha permès adonar-nos de la dificultat de potabilitzar-la. Ho aconseguirem?

Així, han preparat un cartells en grup cooperatiu amb consells, mesures i principis fonamentals per a començar a fer petits canvis i contribuir a utilitzar de manera eficient els recursos hídrics. I les han compartit amb la resta de l’escola, explicant als més petits i no tant petits, la importància d’aquest recurs natural donada la situació de sequera que patim.

Cliqueu a les fotografies de cada grup per accedir als cartells i a la gota per les imatges de science.

L'auca de la gota d'aigua – Bibliobloc de Biologia i Geologia