6è. Comencen les proves d’avaluació de les competències bàsiques.

Amb les proves de llengua catalana i llengua anglesa els alumnes de 6è de primària d’arreu de Catalunya han començat aquest dimarts al matí les proves d’avaluació de les competències bàsiques. Demà serà el torn de de l’àmbit matemàtic i de la llengua castellana i dijous l’àrea de coneixement del medi natural. Les proves del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya intenten ser el màxim d’objectives possible i pretenen avaluar els assoliments dels coneixements més bàsics en acabar l’etapa d’educació primària. Es tracta d’unes proves senzilles i 100% competencials que s’han preparat durant tot el curs i les quals s’han afrontat amb molta seguretat!

Val a dir, però, que els nervis i la tensió inicial no s’ha pogut evitar entre tots els infants, però a mesura que han avançat en les tasques plantejades s’ha copsat un ambient força relaxat i confiat.

Felicitem, doncs, als i les alumnes de la classe del Futur Sostenible i la dels i les Ecologistes de l’ODS!!!

Ànim, campions i campiones!!!!!

Cliqueu la imatge per tal d’accedir al recull fotogràfic!

Moltes gràcies!