5è: JA TENIM ELS NOUS PORTÀTILS!

En el marc del Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023, que té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis, és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnat i docents tal com es recull al projecte per a l’acceleració digital.

Per aquest motiu, aquesta setmana s’han repartit els ordinadors portàtils que ens han arribat des del Departament d’Educació per a l’alumnat de cinquè. Els esperaven amb moltes ganes! Després de l’experiència més que positiva amb els infants de sisè, esperem poder dur a terme projectes col·laboratius, cercar informació, crear documents i digitalitzar i compartir presentacions amb el seu propi dispositiu, entre d’altres.

Esperem que en treguin el màxim profit possible! A treballar de valent, nois i noies!

Cliqueu la imatge per a veure l’inici del procés de digitalització d’alguna de les activitats, endavant!